--->


اللهمَّ کن لِوَلِیِّکَ الحُجَّةِ ابنِ الحَسَن صَلَواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السّاعة وَ فِی کُلِّ السّاعة وَلِیّاً و حافِظاً و قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عیناً حَتّی تُسکِنَهُ أَرضَکَ طَوعَاً وَتُمَتِّعَهُ فِیها طَویلاً بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرّاحِمین

اَللّهُمَ بِالحَقِ اَنزَلتَهُ وَ بِالحَقِ نَزَل ، اَللّهُمَ عَظِّم رَغبَتی فیهِ وَ اجعَلهُ نُوراً لِبَصَری وَ شِفاءً لِصَدری وَ ذِهاباً لِهَمّی وَ غَمّی وَ حُزنی ، اَللّهُمَ زَیِّن بِهی لِسانی وَ جَمِّل بِهی وَجهی وَ قَوِّ بِه جَسَدی وَ ثَقِّل بِهی میزانی وَ اَرزُقنی حَقَّ تِلاوَتَهُ عَلی طاعَتِکَ آناءَ اللََّیلِک وَ اَطرافَ النَّهارِک وَ احشُرنا مَعَ اَلنَّبِیِ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ الاَخیارِ الاَبرارِ عَلَیهِ وَ عَلَیهِمُ السَلام.

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بامدادان به جستجوی دانش برخیزید که سحرخیزی مایه برکت و کامیابی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
حرکت

مناجات

از دعای پیامبر خدا(ص): بار خدایا! به من رحمت آر که تا زنده هستم،هیچگاه نافرمانی تو نکنم و نیک اندیشی در هر آنچه که تو را خشنود می سازد، روزیم فرما و حفظ کردن کتابت را بدان گونه که به من آموختی، با دلم ملازم و همراه گردان چنان کن که قرآن را آن گونه که تو را از من خشنود می گرداند، تلاوت کنم. بار خدایا! دیده ی(بصیرت) مرا به کتابت روشن نما و بوسیله ی آن سینه ام را فراخ گردان و دلم را با آن شاد ساز و زبانم را به آن باز و گویا کن، بدنم را در راه آن به کار گیر و در این زمینه نیرویم بخش؛ زیرا که هیچ حرکت و قدرتی جز به وسیله ی تو نیست.
                                                               میزان الحکمه، 16477



شهادت ::: دوشنبه 87/4/31::: ساعت 11:10 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :8833

>> درباره خودم <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
حرکت

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<



>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
http://www.Jiroft-Java.Blogfa.Com/-->